Tetsumo Party
Een raadsel: wat is de overeenkomst tussen sumo, muren en dansen? Het antwoord is: al deze elementen vormden Tetsumo Party! Tetsumo Party is een game waar sumostrijders samenkomen om mee te doen aan een onconventionele wedstrijd, geïnspireerd door Japanse tv-programma's. Zij moeten passen in de grappig gevormde vormige gaten in een naderende muur van bamboe, anders... nou ja, laten we zeggen dat het nogal belachelijk wordt. Maar wat is beter dan alleen winnen? Tegen je vrienden vechten, natuurlijk! In Tetsumo Party kun je maximaal 4 personen verzamelen in een hilarische confrontatie. Wat is de uitdaging? Je moet elke ledemaat afzonderlijk bedienen. En vergeet niet - inkomende bamboemuren zijn niet zo vergevingsgezind. - Er zijn kleine afleidingen, zoals een ober die je eten en drinken brengt. Je kunt je hand naar hen uitsteke, maar kijk uit voor de inkomende muur! - De game bevat singleplayer naast samenwerkings- en lokale multiplayermodi. - Nieuwe personages om te ontgrendelen!