Test Drive Unlimited Solar Crown - Diamonds Starter Pack
Met diamanten kun je verschillende in-game items ontgrendelen, waaronder de seizoensgebonden Solar Pass. Geniet van een uitzonderlijke bonus van 100 gratis diamanten bij je aankoop van het Starter Pack en ontgrendel de Solar Pass van Seizoen 4 nu!