[Terugkeer] DOA6 Rijkeluiskostuumbundel
Een favoriet uit het verleden is terug! Een bundel met rijkeluiskostuums voor 18 vrouwelijke personages. Personages: Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji, Rachel en Tamaki. Let op: - De producten in deze bundel zijn ook individueel beschikbaar. Pas op dat je niet twee keer dezelfde content koopt. - Je moet de nieuwste update hebben geïnstalleerd om deze content te kunnen gebruiken. - Je moet de betreffende personages hebben gekocht om deze content te kunnen gebruiken.