TEKKEN 8 - Lidia Sobieska
Krijgerspremier Lidia Sobieska doet mee aan het toernooi! Lidia is niet alleen een karatekampioen van wereldklasse, maar ook een van 's werelds meest gepassioneerde foodies. Osu! Lidia laat je in TEKKEN 8 zien wat ze voor de inwoners van Polen kan betekenen. Inhoud: Lidia Sobieska als een speelbaar personage *Deze DLC is ook inbegrepen in de Deluxe Edition, de Ultimate Edition en het Deluxe Edition Upgrade Pack. Zorg dat je geen dubbele aankopen doet.