TEKKEN 8 - Kunimitsu
De betoverde dief Kunimitsu the Second doet mee aan het gevecht! Terwijl ze zich voordoet als een student aan de Mishima Polytechnical School, zoekt Kunimitsu naar informatie over de Mishima Zaibatsu en gaat een fragiele alliantie aan met Reina. Na het ontcijferen van een oud document leidt Kunimitsu's pad haar naar Kuatatou, negen vervloekte zwaarden die boosaardige geesten bevatten. Om het vervloekte zwaard Yoshimitsu van de gezworen vijand van haar moeder te stelen moet Kunimitsu zich uitgerust nieuwe krachtige technieken in de strijd storten. "Houd nog even vol, moeder. Het vervloekte zwaard Yoshimitsu is bijna van mij." Inhoud: - Kunimitsu als speelbaar personage *Er zijn ook bundels verkrijgbaar die bovenstaande content bevatten. Let op dat je geen dubbele aankopen doet.