TEKKEN 8 - Armor King
Opbloeiend kwaad De immorele worstelaar Armor King doet mee aan de strijd! De Armor King is uit op wraak en wil zijn aartsvijand uitschakelen, de man die zijn broer gedood heeft. King betreedt de arena, vastbesloten zijn bloeddorstige wraak te stoppen en de duistere worstelaar uit te dagen. Armor King gebruikt een verboden move die zijn broer in het geheim aan hem doorgegeven had. "Ik zal de kampioen koste wat kost een kopje kleiner maken. Het is allemaal geoorloofd in mijn wereld. Dit... is het leven van het kwaad. En ik leef het met volle teugen!" Inhoud: - Armor King als een speelbaar personage *Er zijn ook bundels verkrijgbaar die bovenstaande inhoud bevatten. Let op dat je geen dubbele aankopen doet.