TEKKEN 7 - Ultimate Edition
Koop TEKKEN 7 - Ultimate Edition en beleef de meest complete TEKKEN 7-ervaring! Deze editie bevat de volledige game TEKKEN 7, alle aanvullende content van Season Pass 1 & 2, het speelbare personage Eliza, het TAIKO NO TATSUJIN-pack en de Artist Collaboration Character Panel Set. DE BESTE GEVECHTEN ZIJN PERSOONLIJK Vuisten omhoog en bereid je voor op het ultieme gevecht voor de nieuwe generatie consoles. De beroemde vechtserie met een verhaal gaat voor nog een ronde in TEKKEN 7, aangedreven door Unreal Engine 4. TEKKEN 7 blijft trouw aan zijn traditionele 3D-gevechtssysteem en gameplay en tilt de serie naar een hoger niveau met fotorealistische graphics en nieuwe, innovatieve kenmerken en vechtmechanieken. TEKKEN 7 blaast de attitude, de competitie en het showmanship van zijn arcade-herkomst nieuw leven in voor de ultieme vechtgame.