SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Demon King Costume Set
Extra aanpassingsskin voor bepaalde personages. Demon King-outfitset bevat: - Demon King's Robe - Demon King's Horn *Je kunt outfits en decoraties uitrusten in het tabblad SKIN op het scherm CUSTOMIZE, dat beschikbaar zal komen na het voltooien van Story > Chapter 1 > Quest 1.