Swapshot (Xbox)
Gebruik je teleportatiegeweer om puzzels op te lossen en hogere platforms te bereiken in een charmant 2D-avontuur! Bereid je voor op een intens platformavontuur met het dapperste kleine meisje van allemaal! In Swapshot word je deze onverschrokken heldin die uitgerust is met een teleportatiegeweer. Je moet een aantal uitdagingen overwinnen in een 2D-wereld boordevol hersenkrakende puzzels. Verken 35 met zorg ontworpen levels, vol verraderlijke spietsen en sluwe vallen, gebruik je geweer om teleportatiedozen te raken en wissel er onmiddellijk van positie mee, waardoor een wereld aan strategische mogelijkheden wordt geopend.