Surviving the Aftermath: Forgotten Tracks
Dit is er over van muziek: oude cassettebandjes, vergeten nummers die weer zijn opgedoken in de puinhopen van de gemeenschap waarin we leefden. Forgotten Tracks bevat verschillende stijlen en herkomsten en is de perfecte soundtrack voor Surviving the Aftermath. Playlist Easy Raider Verken de woestenij, verzamel grondstoffen en vecht tegen vijanden op rockmuziek. De afspeellijst Easy Raider is met zijn 10 nummers en meer dan 30 minuten aan muziek de ideale playlist voor iedereen die probeert te overleven in de postapocalyptische wereld. Playlist Radiant Heart De zon gaat onder aan de horizon. Het geluid van een oude gitaar weerklinkt in je nederzetting... Dit is de melodie van survival. Denk na over je volgende zet met de playlist Radiant Heart, 8 nummers met zang van de vergeten artiesten van de woestenij.