Surviving Mars - Season Pass
Bespaar geld op content voor deze game door de Season Pass te kopen. Surviving Mars is een scifi-game waarin je probeert te overleven op Mars door een kolonie te bouwen. Kies een ruimteorganisatie voor grondstoffen en financiële steun voordat je een locatie voor je kolonie kiest. Bouw koepels en infrastructuur, doe onderzoek naar nieuwe mogelijkheden en ontgrendel met drones diepgaandere manieren om je nederzetting vorm te geven en uit te breiden. Verbouw je eigen eten, delf mineralen of ontspan aan de bar na een dag hard werken. Het belangrijkste is dat je kolonisten in leven blijven. En dat valt nog niet mee op een vreemde, nieuwe planeet. De Season Pass bevat Space Race, Green Planet, de Colony Design Set, Marsvision Song Contest en Project Laika voor Surviving Mars.