Surviving Mars: Relaunched - Interplanetary Codex
'Interplanetary Codex' - Mission Sponsor Politiek is altijd deel geweest van de menselijke aard. Nu is het ook deel van de Martiaanse aard. Je invloed en onderhandelingen bepalen het lot van je kolonie. Met deze nieuwe missiesponsor, Interplanetary Codex, geef je het politieke proces een boost. De toekomst heeft regels en orde nodig. En iemand moet ze invoeren! Spelen met 'Interplanetary Codex' als je missiesponsor omvat: De Law Office - Een uniek gebouw dat alleen beschikbaar is als je deze sponsor kiest. Het stelt automatisch wetten op en vermindert hun onderhoud, zodat je politieke machine soepel blijft lopen. Iemand zei al dat al die rubberen stempels van pas zouden komen. Prefabs voor de ambassade van de Aarde en de Martian Assembly: Begin je missie met de tools om van begin af aan diplomatiek en bestuur te beheren. Versterk de politieke funderingen van je kolonie en bouw een blijvende relatie op tussen Aarde en Mars. Periodieke financiering - Houd je facties gelukkig om voor stabiele financiering te zorgen. Vind een balans tussen concurrerende belangen, zorg voor harmonie en gebruik je politiek invloed zodat je nieuwe sponsor voor een stabiele toevoer van grondstoffen zorgt. Inbegrepen en meteen ontgrendeld in de pas 'Prime Mission'. De 'Prime Mission'-pas kan afzonderlijk of als deel van de Surviving Mars: Relaunched – Ultimate Edition gekocht worden.