Surviving Franchise Bundle
In deze twee survivaltoppers van Paradox Interactive bouw je koloniën op het koude regoliet op Mars en tussen de restanten van de verwoeste aarde. Ben je er klaar voor? Je kolonie wacht op je orders. De Surviving Franchise-bundel bevat: Surviving Mars Koloniseer Mars en ontdek de geheimen van de planeet met zo veel mogelijk overlevenden. Kies de beste strategie om je kolonie in stand te houden en ontdek de mysteries van deze buitenaardse wereld. Surviving the Aftermath Overleef in een post-apocalyptische toekomst. De middelen zijn schaars, maar er zijn volop kansen om je te ontwikkelen. Bouw een rampbestendige kolonie, bescherm je kolonisten en herstel de beschaving in een verwoeste wereld. Het einde van de wereld is nog maar het begin.