Survival Resources Pack
Mogelijk gemaakt door talloze survivalexperts en vol handige spullen om je in leven te houden. Als je dit hebt gedownload, kan het item worden bemachtigd via de in-game koopman. Het bevat pistoolmunitie, jachtgeweermunitie, een EHBO-pakket en een lockpick. Slechts één keer verkrijgbaar elke keer als je vanuit New Game speelt. Voldoende ruimte in de inventaris voor alle inbegrepen items is vereist als je dit pakket in-game koopt.