Surf & Sun Decoration Pack
Het Kiln Surf and Sun Decoration Pack bevat 22 nieuwe, kleurrijke decoraties voor je potten, waaronder 11 nieuwe stickers, vier nieuwe toppers, vier nieuwe aanhangsels en drie nieuwe glazuren – zo blijft het zomergevoel het hele jaar behouden!