Support the Developers & Southern Banner
De 'Blazing Deserts' DLC draait om de zuidelijke regio met zijn brandende woestijnen, weelderige oases en rijke stadstaten. Dit is thuis voor een groep die zich de Vergulden noemen omdat zij in één enkele god geloven die hen elke dag zegent. Nu kan jouw huurlingenleger de gepaste vergulde banieren en schilden dragen die de zuidelijke rijkdom en cultuur weerspiegelen! Dankzij de overweldigende positieve reactie op de 'Blazing Deserts' DLC, en de velen die ons willen steunen met meer dan de aankoopprijs, hebben we besloten deze aan te bieden als een speciale supporter inhoud. Als bedanking krijg je een unieke banier voor jouw huurlingenleger.