Support the Developers & Nordic Banner
De 'Warriors of the North' DLC draait om de noordelijke regio en de barbaren die daar vandaan komen. Nu kan jouw huurlingenleger banieren en schilden bekleed met de barbaarse god dragen om de zuiderlingen angst aan te jagen! Dankzij de overweldigende positieve reactie op de 'Warriors of the North' DLC, en de velen die ons willen steunen met meer dan de aankoopprijs, hebben we besloten deze aan te bieden als een speciale supporter inhoud. Als bedanking krijg je een unieke banier voor jouw huurlingenleger.