Support the Developers & Fangshire Helm
De Fangshire is ons eerste legendarische item, en heeft zijn eigen look, achtergrond verhaal en magische eigenschap. Dankzij de overweldigende positieve reactie op de 'Battle Brothers', en de velen die ons willen steunen met meer dan de aankoopprijs, hebben we besloten deze aan te bieden als een speciale supporter inhoud.