SUPERHOT
"Een uitmuntende game." – destructoid, 9/10 "De meest innovatieve shooter die ik in jaren heb gespeeld." – Jimquisition 9.5/10 "Zo iets heb ik nog nooit gespeeld." – Polygon 9/10 "Misschien wel in dezelfde categorie als System Shock en Half-Life.” – The Daily Dot 5/5 "DE MEEST INNOVATIEVE SHOOTER DIE IK IN JAREN HEB GESPEELD!" – Washington Post In SUPERHOT, de first-person shooter waarin de tijd alleen loopt als jij beweegt, vervagen de lijnen tussen doordachte strategie en ongebreidelde chaos. Geen gezondheidsmeters. Geen handig geplaatste munitie. Je staat er alleen voor, tegen een overmacht met veel meer wapens. Pak de wapens van je gevallen vijanden en schiet, hak en manoeuvreer je door een wervelwind aan slow-motionkogels. SUPERHOT brengt met zijn unieke, gestyleerde graphics eindelijk iets vernieuwends naar het FPS-genre. Dankzij de gelikte, minimalistische visuele taal van SUPERHOT kun jij je focussen op wat het belangrijkste is: de vloeiende gameplay en cinematische schoonheid van het gevecht. Er is dertig maanden lang aan gewerkt. Duizenden uren zijn gestoken in de ontwikkeling en het design. Van het nederige begin in de 7 Day FPS game jam, via de bijzonder succesvolle Kickstarter-campagne, tot talloze awards en nominaties van experts uit de branche: SUPERHOT is het liefdeswerk van een onafhankelijk, toegewijd team en duizenden backers overal ter wereld. Ben je al verslaafd? Wil je dat het nóg echter wordt? Daar is SUPERHOT VR voor. Je bent onafhankelijk. Je volgt geen bevelen op. MIND CONTROL DELETE geeft je alle vrijheid.