Super Solitaire (Xbox)
Ervaar het klassieke kaartspel met nieuwe prachtige animaties en los de puzzels op door de kaarten naar de juiste stapels te verplaatsen. Iedereen die het spel vanaf zijn computer kent, zal deze app geweldig vinden en zelfs als je nog nooit Solitaire hebt gespeeld, is het spel heel gemakkelijk te leren. Functies: - Snelle en intuïtieve gameplay - Prachtige animaties en effecten - Gemakkelijk te leren en te controleren - Grote kaarten voor de beste zichtbaarheid - Gratis hintfunctie - Dagelijkse uitdaging Als je een fan bent van kaart- en puzzelspellen, zul je dit spel leuk vinden.