Super Ninja Miner (Windows Edition)
Hij snijdt! Hij kapt! Hij ... delft? Vergezel deze gekke ninja op een avontuur vol schatten. Ninja's doen normaal niet aan mijnbouw! Maar nu is het tijd om die beroemde ninjavaardigheden in te zetten om kostbare edelstenen te verzamelen! Ninja Miner werd al meer dan 50.000.000 keer gespeeld op internet! Dus het is tijd voor Super Ninja Miner! Super Ninja Miner bevat de beste content uit de originele game, plus gloednieuwe functies en levels, hertekende handgemaakte graphics en een geremasterde soundtrack.