Super Animal Royale
Vecht om te overleven! Super Animal Royale is een razend, top-down 2D-'battle royale'-spel met 64 spelers, waarin moordlustige dieren in een verlaten safaripark met tanden, klauwen en machinegeweren vechten. Verzamel je favoriete beesten en wapens, pas ze aan en zet ze vervolgens aan het werk in solowedstrijden, of vorm een bende met tot vier spelers! Met de gratis uitbreiding Super Animal World is het eiland een levendige sociale hub geworden waar je tussen de wedstrijden door kunt ontspannen, NPC's kunt ontmoeten, verhaalmissies kunt voltooien en gezellige activiteiten kunt ondernemen, zoals vissen, insecten vangen en hamsterballracen, voordat je weer terugkeert naar je volgende gevecht op leven en dood. Je hoeft nooit meer terug te keren naar het hoofdmenu, want alles wat je nodig hebt, is beschikbaar in de wereld. Belangrijkste functies - Recht van de sterkste: Verzamel een verscheidenheid aan krachtige wapens, pantser en items om het toproofdier te worden in intense online wedstrijden met 64 spelers. - De allerbeste wereld: Verken een enorm, prachtig geïllustreerd 2D-eiland en ontdek verborgen legendes door met inwoners te spreken en in de rijke omgeving naar aanwijzingen te zoeken. - Verschillende strepen voor verschillende gevechten: Verzamel honderden dierensoorten en pas ze aan met duizenden cosmetische items, wapens, uitrusting en zelfs paraplu's! - Evoluerende evenementen & updates: Geniet van een eindeloze stormloop van nieuwe content, inclusief seizoensgebonden uitrustingen, dieren en wapens om te verzamelen. - De snelste en pluizigste: Maak je vijanden plat door met een hamsterbal over ze heen te rollen, of klim op een reuzen-emoe en pik je een weg naar het beloofde land. - Battle Beyond Royale: infecteer of word geïnfecteerd door The Cluckles in The Bwoking Dead, of sluit je aan bij SAW Security Forces en SASR-rebellen om vlaggen te veroveren en te controleren in SAW vs Rebellion, een control point-modus. - Gezellig leven tussen de chaos: ontspan en verken Super Animal World met vrienden tussen de rondes door, met naadloze matchmaking tussen de sociale hub en competitieve modi, en respawn dan om de Circle of Super Life voort te zetten.