Sunburn Pack
Ga stijlvol naar het strand met het Sunburn Pack voor Rust - een collectie van 15 nieuwe zomerse goodies! Surf op de golven met het nieuwe boogieboard of dobber in je opblaasband in je zwembad. Ga een watergevecht aan met je team met het waterpistool en de watergun, of leun achterover en kijk naar de chaos vanuit je eigen relaxstoel. Leg al je zomeravonturen vast met de nieuwe instantcamera - maak foto's en toon ze vervolgens met trots in 3 verschillende fotolijstjes. Voeg wat tropisch plezier toe aan je respawn-ervaring met de strandhanddoek en zet een zonnebril op om meteen de coolste persoon in Bandit Town te zijn. Vervang je standaard ondergoed door een nieuwe zwemoutfit (je hoeft niets te knutselen!). Het is zomer - veel plezier!