Suicide Squad: Kill the Justice League - Digital Deluxe Edition-inhoud
Met de Digital Deluxe Edition ontketen je nog veel meer chaos, dankzij de Justice League-outfits voor de Squad, 3 beruchte wapens, 4 wapenpoppen, 1 Battle Pass-token* en 4 kleurenpaletten. *Battle Pass-token is in te wisselen voor toegang tot de Premium Battle Bass (Battle Passes van seizoenen 1-4, onderhevig aan beschikbaarheid). Eén Battle Pass beschikbaar per seizoen. WB Games behoudt het recht om na kennisgeving op redelijke termijn online diensten op elk moment aan te passen of op te schorten.