Sugar Tanks 2
Ga de strijd weer aan met dit intense, snelle en superleuke tankshooter-spel. Opnieuw moet je je zoete thuiswereld verdedigen tegen kwaadaardige grijze tanks die proberen alle kleur uit het snoepbos te stelen! Versla vijandelijke tanks terwijl je hun aanvallen ontwijkt. Level voor level worden ze sneller, slimmer en dodelijker. Speel meer helden vrij met hun eigen zoete extraatjes en upgrade je tank. Sla levens, bommen en schilden in en word de sterkste held. Kies uit 12 verschillende tanks om het kwaad te verslaan en de wereld te redden! Ben jij klaar voor deze uitdaging? Bereid je voor op een kleurrijke, kogelharde twin-stick shooter als geen ander!