Stirling-pakket
Het Stirling-pakket bevat de extra Ironcast 'The Stirling' en een nieuwe commandant. De Stirling gebruikt een magnetisch kleefmunitiekanon waarmee hij vijanden met elektrische energie beschiet. Het bevat ook een nieuwe commandant, Katherine Chapman, wiens speciale vaardigheid de kans heeft om spelers te belonen voor lange ketens met extra hulpbronnen van elk type. Daarnaast heeft ze dubbel zoveel kans om zeldzame blauwdrukken bij verslagen vijanden te vinden.