Sticky Business - Camp Zinnias
Ontmoet een groep tieners en hun leiders in Camp Zinnias, waar iedereen elkaar kent en elk verhaal telt. In het kamp draait alles om een ontroerend liefdesverhaal tussen twee personen. Van opbloeiende vriendschappen tot meeslepende momenten, het kamp is één groot woud aan emoties en ervaringen.