Stickerset
Deze set bevat de volgende downloadbare content: ■Extra sticker - DXM 1 DLC-set' (9 stickers) ■Extra sticker - Angel Patch-set' (8 stickers) ■Extra sticker - Toby Patch-set' (6 stickers) *De DLC wordt beschikbaar in de game zodra je het vereiste punt in het verhaal hebt bereikt.