Stickers: Expressiepakket
Het stickerexpressiepakket ontgrendelt twee nieuwe categorieën stickers met in totaal 28 te gekke exemplaren. Het expressiepakket barst van de monden en ogen, dus nu kun je eindelijk dat paard met haaientanden van je dromen maken. Het pakket bevat: [b]Monden:[/b] Basismond, lange mond, tongglimlach, lippen, neus en baard, brede glimlach, haaientanden, varkenssnuit, zandwormmond, vampierstanden, schreeuwende mond, hondenneus, konijnentanden, bandietenmond. [b]Ogen:[/b] Basisogen, schattige ogen, burgerogen, boos oog, groot oog, bandietenleven, gesloten oog, open oog, lui oog, verveelde ogen, slangenoog, sprankelend oog, kattenoog, oogbal, prinsessenoog. De stickers zijn alleen cosmetisch van aard en veranderen niet de fysieke eigenschappen van blokken in de game. Spelers die het expressiepakket niet hebben, kunnen voertuigen met deze stickers niet bewerken als ze het expressiepakket zelf niet kopen. Ze kunnen de voertuigen met deze stickers wel besturen als een speler die het expressiepakket bezit ze laat verschijnen. Als je het expressiepakket koopt, kun je je ontwerpen niet alleen nog vetter maken, maar je ondersteunt ook de ontwikkeling van Trailmakers en toekomstige games van Flashbulb Games. Bedankt voor je steun!