Stellaris: Console Edition - Expansion Pass Five
Expansion Pass Five bevat: Nemesis: bepaal het lot van een destabiliserend sterrenstelsel in deze complete uitbreiding. Nemesis geeft je de krachtigste middelen die ooit beschikbaar waren in Stellaris: spionagemogelijkheden, een route naar macht als de Galactic Custodian die strijdt tegen de crisissen van de endgame, of de Menace-optie om zelf de endgame-crisis te worden. Aquatics: omarm het leven van een zeevarende beschaving en vaar door het sterrenstelsel met het meeslependste pack van Stellaris ooit: het Aquatics Species Pack! Overlord: ontgrendel het volgende niveau van je rijk in deze volledige uitbreiding. Leid een sterrenstelsel vol potentiële onderdanen naar roem... of onderwerping. Maak gebruik van nieuwe mechanismen die veel manieren bieden om de rol van je vazallen binnen het rijk te specialiseren, onderwerp nieuwe planeten en onderdanen, en bouw nieuwe, prachtige megastructuren om je macht verder en sneller uit te breiden.