In de enorme uitgestrektheid van het sterrenstelsel veranderen de elementen voortdurend. Cosmic Storms is een mechanische uitbreiding voor Stellaris, waarin de luchten gevuld zijn met acht nieuwe stormsoorten vol gevaar en belofte. Van Electric Storms die de kracht van bliksem gebruiken tot de ontzagwekkende Nexus Storm, een galactische storm van ongekende grootte. Deze natuurverschijnselen dagen je uit om verstandige keuzes te maken en je rijk veilig en winstgevend door de chaos te leiden. Begin aan je reis met de Origin 'Storm Chasers', ontrafel de geheimen van twee nieuwe Precursors of houd je bezig met de stormen zelf via de bestuursvormen Astrometeorology en Storm Devotion. Ervaar de grandeur en het gevaar van deze kosmische krachten met prachtig gerenderde graphics en meeslepende audio. Navigeer door de storm, maak gebruik van zijn kracht en bepaal het lot van je rijk. De stormen komen. Ben jij er klaar voor? KENMERKEN: - 8 dynamische nieuwe stormsoorten. - Nieuwe Origin: Storm Chasers. - 3 nieuwe bestuursvormen. - Kaartmodus weersvoorspelling. - Nieuwe technologieën, resoluties en edicten om de strategische gameplay te optimaliseren.