Starlit Kart Racing
Kom je vaardigheden als piloot en je intelligentie tonen om de superkrachten van karts te gebruiken! Met deze perfecte combinatie word jij de grote Starlit Kart-kampioen! Adrenaline voedt de verbijsterende races tussen helden en schurken uit Starlit Adventures! Durf jij dit team aan te sluiten? Hoogtepunten: * Race op tientallen spannende circuits * Ervaar modder, regen en zelfs nachtraces * Win speciale uitdagingen en gevechten tegen de Starlit-bazen * Gebruik superkrachten en speciale items om geschillen om te draaien * Verzamel prachtige aanpasbare karts * Kies een categorie op basis van uw tempo (van 150cc tot 600cc) Ja, je kunt al die adrenaline voelen! Starlit Kart Racing maakt deel uit van de Starlit-franchise, met gratis te spelen actie- en puzzelspellen voor alle leeftijden die beschikbaar zijn op mobiele platforms en consoles. Het plezier wordt gegarandeerd door intelligente bedieningselementen die zijn ontworpen voor een betere ervaring met de schattige personages uit het Starlit-universum.