Starfire
Download en speel als Starfire. Door haar magische kosmische krachten is ze buitengewoon flexibel en beschikt ze over een uitgebreid aantal projectielaanvallen. Prinses Koriand’r, de toekomstige koningin van Tamaran, werd het slachtoffer van het wraakzuchtige moordplan van haar zus dat leidde tot de verovering van hun planeet. Koriand’r, nu in ballingschap op aarde, gebruikt haar vaardigheid om ultraviolette energie te absorberen en om te zetten als Starfire. Dankzij haar kracht kan ze haar tegenstanders met haar kenmerkende Starbolt-stralen op afstand aanvallen en haar combo's uitbreiden.