Starfield: Shattered Space
Shattered Space is een nieuwe verhaaluitbreiding voor Starfield, de epische role-playing game van Bethesda Game Studios en hun eerste nieuwe universum in meer dan vijfentwintig jaar. Een mysterieuze kracht roert zich in de stad Dazra op de verborgen thuiswereld van House Va'Ruun. Onderzoek een angstaanjagende kosmische dreiging, verken een nieuwe planeet en vind unieke wapens, ruimtepakken en uitrusting in dit gloednieuwe avontuur. Als er door een noodsignaal van een verlaten sterrenstation aan een reis naar Va'Ruun'kai begonnen wordt, wordt de sluier van geheimzinnigheid rond de aanbidders van een godheid die bekend staat als 'The Great Serpent' eindelijk opgeheven. Waag je in de duistere en complexe wereld van House Va'Ruun, terwijl je door een gespannen politiek landschap navigeert, de geschiedenis van het Va'Ruun-volk blootlegt en meebeslist over het lot van de factie in de nasleep van een catastrofale gebeurtenis.