Starfield - 1000 Creation Credits
Krijg 1000 Creation Credits om te gebruiken in het Creations-menu in Starfield. Blader in de game op categorie door het aanbod en gebruik Credits om content te kopen. Creations zijn compatibel met de hoofdgame en officiële uitbreidingen.