Squish Machine
Ben jij snel genoeg voor dit puzzelactiespel? Welkom bij de Squish Machine! Een gigantisch apparaat dat alleen is ontworpen om langzame doelwitten te pletten die het niet op tijd uit kunnen schakelen. Squish Machine is een platformspel waarin je je een weg moet banen door een level van één scherm voordat de machine je te pakken krijgt. Ontwijk vijanden, ontloop lastige vallen en los simpele puzzels op om de machine te stoppen voordat je genadeloos geplet wordt! Kom op, vriend, ga de uitdaging aan!