Squad E, to the Beach!
September 1935 EC. Na een krappe overwinning krijgt Squad E een speciale opdracht: blokkeer een cruciale toevoerlijn van het Empire. Maar wanneer Claude's eskader de vijandelijke basis bestormt, staan ze opeens op een zandstrand. Dit verhaal kun je spelen na ontgrendeling van Headquarters in hoofdstuk 2 van het hoofdverhaal. Voltooi dit extra verhaal om zwempakuniforms te ontgrendelen voor Claude, Riley, Raz, Kai en Minerva. Ga voor dit verhaal naar Book Mode > Menu > Extra Stories.