Spongebob Squarepants-add-on
Zijn jullie klaar, kindjes? Breng SpongeBob en zijn vrienden naar jullie werelden met deze add-on! Inclusief gebouwen, mobs, voertuigen, wapens, gereedschappen en al je favoriete vrienden en vijanden uit het SpongeBob-universum.