Speciale uitrustingsset
Deze set bevat de volgende downloadbare content: ● Arsenal-skin - Bahamut ● Misleidend pak (Outer-pak) ● Speciale uitrusting - Victorious Gleam (laserzwaard) *Content in deze bundel kan individueel worden gekocht. Pas op dat je niet twee keer dezelfde items koopt. *Deze items veranderen het uiterlijk van het personage van de speler. Ze zijn cosmetisch en hebben geen impact op de statistieken. *De DLC wordt beschikbaar in de game zodra je het vereiste punt in het verhaal hebt bereikt.