Special Edit Parts
Het Limited Edition Parts-pack bevat equipment gebaseerd op de volgende personages: Guo Jia en Guan Yinping uit DYNASTY WARRIORS 8, Date Mashamune uit de Japanse sociale game Nobunyaga no Yabou en Tenko, de mascotte uit de Toukiden-serie. * Extra equipment ・Guo Jia (volledige set) ・Guan Yinping (volledige set) ・Date Mashamune (volledige set) ・Tenko-kostuum (volledige set mannen- en vrouwenkostuums)