Space Crew: Legendary Edition
Dit is Space Crew: Legendary Edition. De legendarische en uitdagende strategische simulatiegame waarin je als solospeler moet zien te overleven! Jij bent gezagvoerder in de United Defense Force en baas van je eigen sterrenschip. Rekruteer nieuwe bemanningsleden, pas je schip aan en ga op pad om de ruimte te verkennen en de aarde te verdedigen tegen de mysterieuze buitenaardse dreiging die de Phasmids worden genoemd! Er liggen verschillende uitdagingen in het verschiet. Je raakt bemanningsleden kwijt, je moet gevaarlijke missies ondernemen en galactische legenden worden geboren! Reis door de ruimte om de dreiging voor de mensheid uit te schakelen via verschillende manieren: ga op verkenning, premiejacht, terugvorderingsmissies en NIEUWE expeditiemissies. Leid je bemanning op tot een elite vechtmacht in alle gelederen. Op die manier kun je stressvolle en dodelijke situaties aan, zoals aanvallen met gevechtsvliegtuigen en scheepsinvasies, maar ook systemen repareren en diverse branden blussen! Pas je ruimteschip aan en upgrade het met verbeterde wapens, bepantsering, motoren en meer (zelfs een aangepaste laklaag voor meer stijl!) Android Ambush Android Ambush is een gloednieuwe campagne om toe te voegen aan het Space Crew-hoofdavontuur. Ga de strijd aan met een leger van droids geleid door losgeslagen androids, die eerder samenwerkten met de United Defence Force! Vecht tegen een keur aan nieuwe vijandelijke Champions en schepen in een nieuw sterrenstelsel met nieuwe uitrusting, folies en upgrades die door winnende gezagvoerders kunnen worden ontgrendeld. Maar let op, want deze androids hanteren niet dezelfde spelregels als de Phasmids, dus je moet een compleet nieuwe tactiek bedenken. Expeditiemissies Verlaat je schip en ga te voet op pad met drie bemanningsleden naar buitenposten en grote schepen in de NIEUWE expeditiemissies (Away Team), die je in beide Space Crew-campagnes vindt. Het juiste team selecteren is uitermate belangrijk om te overleven, want deze missies kunnen bestaan uit verkenning, puzzels of vechten... soms zelfs tegen de klok! Legendarische bemanningsleden Een Legendary Edition heeft legendarische bemanningsleden nodig! Stel je ultieme bemanning samen en personaliseer deze door legendarische bemanningsleden te redden en ontdekken, met waanzinnige vaardigheden en superieure statistieken. Maar let op, je kunt deze unieke bemanningsleden niet zomaar rekruteren, je moet ze vinden tijdens reddings- en expeditiemissies of ontgrendelen met codes van communitywedstrijden.