SOULCALIBUR VI
Maak kennis met het nieuwste deel van de SOULCALIBUR-serie! Ervaar compleet gameplaymechanieken met de mooiste graphics die het genre ooit gezien heeft! ■Gloednieuwe gevechtsmechanieken! Reversal Edge: blokkeer de aanval van je tegenstander en doe een tegenaanval! Een fusie van aanval en verdediging. Soul Charge: gebruik een tijdelijke power-up en keer het tij van het gevecht. Ontketen in deze staat extra aanvallen! Gebruik Lethal Hits om enorme comboschade te doen en gevaarlijke vijanden uit te schakelen! ■Allerlei singleplayermodi! VERHAAL: Ga in de Soul Chronicle-modus terug naar de 16e eeuw naar de gebeurtenissen van de eerste SOULCALIBUR. ■ Een grote verscheidenheid aan spelmodi! Meet je krachten met spelers van over de hele wereld in de Online-modus! Creëer eigen personages naar voorkeur in de Creation-modus! ■Gastpersonage Geralt van CD Projekt Red’s Witcher-serie vecht mee!