SOULCALIBUR VI - DLC10: Character Creation Set D
Vier 20 jaar SOULCALIBUR met een gloednieuwe Character Creation-set! DLC-introductie: Extra items voor gebruik in Character Creation (in totaal 48) Deze items bestaan uit het volgende: - Extra/speciale items (in totaal 6) - Varianten van bestaande pantserstukken (in totaal 6) - Andere Character Creation-items (in totaal 11) - Effecten bij treffers (in totaal 14) - Stickers (in totaal 11)