Sonic Frontiers
Ervaar Sonic op ongekende wijze! Werelden botsen in het nieuwste supersnelle avontuur van Sonic the Hedgehog! Op zoek naar de ontbrekende Chaos-smaragden strandt Sonic op een oud eiland boordevol ongebruikelijke wezens. Strijd tegen hordes krachtige vijanden terwijl je een adembenemende wereld vol actie, avontuur en mysterie verkent. Versnel naar nieuwe hoogten en ervaar de spanning van de hoge snelheid en vrijheid van deze platformgame met open zones, terwijl je over de vijf enorme Starfall Islands racet. Stort je in het avontuur, gebruik de kracht van de Ancients en vecht om deze nieuwe mysterieuze vijanden een halt toe te roepen. Welkom bij de evolutie van Sonic-games! Installeer de "Adventurer's Treasure Box" voordat je een nieuw spel opstart. Houd er rekening mee dat DLC-content niet geaccepteerd wordt als deze geïnstalleerd is na het voltooien van de tutorial. Zorg dat de meest recente patch geïnstalleerd is voordat je DLC installeert.