SnowRunner – True Colors Vinyl Wrap
Pas je SnowRunner-ervaring aan met de unieke True Colors-stickers voor de Chevrolet Kodiak C70. De True Colors-stickers geven je Chevrolet Kodiak C70 een typisch Amerikaans uiterlijk. Deze aangepaste skin is inbegrepen bij de jaar-1-pas.