SnowRunner - Season 7: Compete & Conquer (Windows 10)
De DLC Season 7: Compete & Conquer is beschikbaar als onderdeel van de jaar-2-pas. Je hebt de basisgame SnowRunner nodig om te kunnen spelen. Rij bloedstollende proeven in Season 7: Compete & Conquer. In dit seizoen maak je kennis met twee gloednieuwe voertuigen in de Amerikaanse staat Tennessee, waar je een nieuwe spelwereld vol activiteiten wacht. Daag je vrienden uit in race-uitdagingen of rij tijdritten in je eentje! De DLC Season 7: Compete & Conquer bevat: - Een nieuwe map vol races, gebaseerd op de Amerikaanse staat Tennessee, met een rallycircuit en offroadbaan. Ga het circuit op, rij offroadtijdritten of neem het op tegen een vriend(in) tijdens checkpointraces. - Twee nieuwe voertuigen: de Gor BY-4-pantserwagen en de Azov 43-191 'Sprinter' – met speciale racebestickering!