SnowRunner - Season 10: Fix & Connect
Seizoen 10: Fix & Connect is onderdeel van de jaar-3-pas. Je hebt de basisgame SnowRunner nodig om te kunnen spelen. West-Canada zucht onder een storm die chaos aanricht en stroomstoringen veroorzaakt. Sluit Brits-Columbia en de infrastructuur aan op het stroomnet met 2 nieuwe trucks op 2 nieuwe zomermaps. De Seizoen 10: Fix & Connect-DLC bevat: - Twee nieuwe, Canadese maps van 4 km²: Reis af naar Duncan Bay en North Peak National Park, een gloednieuwe setting op basis van de Canadese provincie Brits-Columbia. - Twee nieuwe voertuigen: Kruip achter het stuur van de Mack Defense M917A3, een gefinetunede offroader met 8 assen, en de Kenworth 963, de ideale krachtpatser voor het zware werk en offroadspektakel. - Nieuwe activiteiten: Herstel de stroomvoorziening van de regio en de toeristische trekpleisters rond het meer. Vervoer onderdelen en elektrogeneratoren, installeer elektriciteitsmasten om het stroomnet te herstellen en help de werkzaamheden van een veerpont weer op te starten.