SnowRunner - Save the Day Vinyl Wrap Pack
Wijzig je SnowRunner-belevenis met het Save the Day Vinyl Wrap-pack, met vier exclusieve skins voor de Freightliner M916 en 114SD, de International HX520 en de Chevrolet Kodiak С70! Pack inbegrepen bij de jaar-3-pas en direct beschikbaar na aankoop.