SnowRunner - Rezvani Tank
Het wagenpark van SnowRunner gaat er kwalitatief en kwantitatief op vooruit met een nieuwe scout die er even agressief als krachtig uitziet: de Rezvani Tank! Hij is uitgerust met dezelfde motor als zijn grote broer, de Rezvani Hercules, maar onderscheidt zich met een softere ophanging, een lichter chassis en een maximale rijhoogte. Daardoor is hij enorm wendbaar en heeft hij een uitstekende specifieke massa.