SnowRunner - Rezvani Hercules
Breid je SnowRunner-wagenpark uit met de Rezvani Hercules. Deze krachtige zeswieler is een verkenningstruck met een stoere en moderne uitstraling. De Hercules is het debuut van Rezvani in de game. Deze gelikte krachtpatser is in zijn element op onverhard terrein, dankzij zijn lange wielbasis en brede chassis, dat voor extra stabiliteit zorgt. Of je nu een karrevracht aan losse onderdelen en brandstof vervoert of nog dieper de wildernis intrekt, de Hercules is van alle markten thuis. De Rezvani Hercules is niet inbegrepen in de jaar-1-pas of jaar-2-pas.